ObiRay+Blog

Saturday, November 04, 2006

ec 越南遊記 + ec 大日子

2006年11月27至30日(星期五至一),一行36人浩浩蕩蕩出發乘坐CX767到越南胡至明市,即係以前的西貢。先講講36人包括:(以Equartorial Hotel房計)

  • 706房 wai+hauman,
  • 843房 helen +danny,
  • 633房 endy+erica,
  • 921房 brian +friend,
  • 635房 kit+jerry,
  • 929房 phyllis+yon,
  • 931房 jade+suki,
  • 935房 esther+grace,
  • 702房 bun+ron,
  • 902房 janet alvin,
  • 639房 wing+menu,
  • 615房 jacky+mandy,
  • 629房 我+fish,
  • 631房 davy+jim,
  • 927 房 opal+ida,
  • 903房 joeling+ada,
  • 707房 stanley+ben,
  • 603房 lynette+nicola。

Day1


好,先講下個領隊欄Gag王,成個trip都冇乜表現,又講錯好多Info。不過導遊偉哥就風趣好多。教我地呢班香港人原來「不留洞拉」意思只是「從今天起」。一落機我地就去食濛粉,我就叫錯咗,碗濛唔好食,我又終於試到越南咖啡!越南的滴濾咖啡是蒸餾及格濾的合體,味道濃郁。向cafe如果你只叫Coffee,佢地只會俾Jai啡你,Coffee with Milk呢,佢就會向滴濾之前落一大匙煉奶,好甜架。

越南洗美金同越南盾,港幣$1對$2000越南盾,忽然我地個個都係百萬富翁:啲錢好似洗極都有!感覺幾豪!

另外,越南成街都係電單車,差唔多每4個人就有一架!成個旅程中我地見到4同人一齊坐一架電單車,用電單車載貨,載大玻璃,大床玉,過馬路要好小心,因為一堆堆電單車會無啦啦出現!而且又有電單車黨,專搶啲單肩maae的手袋!

食完午飯去古芝地道,即係當年越戰時北越軍向西貢古芝,以游擊方式打美軍的藏匿地道,入口好狹窄方可令細細粒的北越軍對付大大隻的美軍。地道有三層,個cross section好似IA Chart,第一層乃廚房,其他層乃藏匿地方,成個地道都橫掃好大片地。行落去狹窄得來又黑,唔怪得美軍打極都輸。我只係行了一段30米的地道已經好鬼辛苦!

第一晚的「富貴」越南餐,不提也罷。夜晚再一大班人落一間有菲律賓人唱歌的Bar,玩到High哂,返酒店即瞓。

Day2


第二日一早去Dong Khai行街,成個朝早用佐3個鐘只係行企2x2個Block。主因有間由一對法國夫婦開的Gallery+Boutique好好行,我之後一連3日都有陪其他同事去,仲同老闆娘Tara傾佐好多計。Lunch就去佐個到食生牛肉河的連鎖店Phu24:Phu即係生牛肉河,好好好好味!

下午跟團去總統府、戰爭博物館、大教堂加郵政總局。心情簡直似過山車一樣,由好開心、好玩的去影全公司的You Jump I Jump相,到感受的戰爭的非常非常殘酷的一面,到讚嘆法式建築...... Highlight of the Day: 阿魚部Horizon相機真係好得!

第一晚的「富貴」法國菜好好多,至少食個環境都夠!同阿Wing、Menu、Joeling等等一齊影佐好多靚相!一面天堂一面地獄,個領隊去後特意安排的一間Bar(仲安排埋free drink),其實係間香港酒樓格局的賭場!悶到我地呀...... 有部份人醒水去做Massage..... 同導遊講早啲返酒店!沖個涼後一大班人玩Killer到3點幾,好彩冇俾人投訴我地嘈!

Day3


Day3呢,嘿嘿!一大早就出發去湄公河,出發前Endy收公司Faxes所以delay佐一個鐘。去到又即刻食lunch:個Signature Dish係一條炸魚,旅行團原本包餐的好極好限。坐船游湄公河,冇乜野好睇,不過啲芭蕉樹就好多好靚,去到另一個呃遊客的景點泰山島,厚文、Ben同Endy試佐45度的酒,我地又試過直接用手指liu蜜糖食。跟坐又黎20分鐘的遊歷小河流山板,又係一排排芭蕉樹,如果唔係同船的Joeling及Ada玩芭蕉樹芭蕉樹芭蕉樹同扮Disneyland泰山島導遊,都好悶下!

其實戲玉向夜晚,我地4點幾返到市中心Dong Khai,厚文、我、Ron、Fish、Wai、Opal、Joeling、Stanley、Ben一行九人行夜街。戲玉1:Joeling差啲俾人偷野,個賊仔抄小販將一啲公仔浢Joeling買,企圖庶住被開緊的手袋,好在我同阿Ben一齊推開個賊仔先冇事。戲玉2:終於見到電單車黨搶人手袋!戲玉3;街頭晚餐9人食完晒又蝦又蜆都只需每人港幣$22!戲玉4:923公園見一對情侶向電單車攪野!戲玉5:向我間房玩Killer到4點幾,終於俾人投訴我地嘈!

Day4:


又一Day的Shopping,到Ben Thanh買買買!食佐一億的Lunch,好好味!終於我地到佐西貢河畔,冇乜野睇!第4日就係咁完佐!4點到機場,遇到一個miu咀的移民官,加上班CX764又delay半個鐘!返到香港已經係11點,Kit又向機上丟了新買的古董表,攪攪下成點鐘先返到屋企。

Day after:

返到公司,三大老闆宣佈eC被美國最大digital marketing公司收購,原來Day3 Endy收faxes係咁嘅!

No comments: